§1
Zasady ogólne
1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, zasady
zawierania umów, rezerwacji pobytu, płatności za usługi, odpowiedzialności oraz
korzystania z Obiektu „Domki Vika Home Wataha Home Zakopane
Centrum”.
2. Niniejszy
regulamin określa warunki korzystania z Obiektu „Domki Vika Home Wataha Home
Zakopane Centrum”. Złożenie rezerwacji w Domki Vika Home Wataha Home Zakopane
Centrum jest równoznaczne zaakceptowaniem przepisów niniejszego Regulaminu.
3. Pod pojęciem Obiektu rozumie się domki zlokalizowane pod
adresem ul. Kościeliska 15, 34-500 Zakopane
4. Pod pojęciem domku
rozumie się każdorazowo jednostkę składającą się z sypialni i łazienki/łazienek
na wyposażeniu którego znajduje się każdorazowo aneks kuchenny umożliwiający
przygotowywanie posiłków we własnym zakresie.
5. Pod pojęciem Wynajmującego rozumie się podmiot
dysponujący i zarządzający Obiektem, tj. Firma VIKA Katarzyna Witek ul.
Słoneczna 1, 34-530 Bukowina Tatrzańska posiadający NIP 736-157-40-80.
6. Pod pojęciem
Klienta rozumie się osobę, która zamierza złożyć lub złożyła rezerwacje w
Obiekcie na swoją rzecz lub na rzecz innej osoby.
7. Niniejszy regulamin dotyczy każdego Gościa korzystającego
z Obiektu „Domki Vika Home Wataha Home Zakopane Centrum”
§2 Przedmiot Umowy
1. Przedmiotem Umowy
jest krótkoterminowy najem domku oferowanego przez Wynajmującego za
pośrednictwem systemu rezerwacyjnego udostępnionego na stronie internetowej lub
portali pośredniczących przy zawieraniu umów z Wynajmującym
2. Wynajmujący
zobowiązany jest do udostępnienia Klientowi lokalu zgodnego z opisem zawartym w
systemie rezerwacyjnym udostępnionym na stronie internetowej lub portalu
pośredniczącym przy zawieraniu umów z Wynajmującym i w terminach określonych w
rezerwacji, a Klient zobowiązany jest do zapłaty Całkowitej Ceny Usługi
określonej w procesie rezerwacji.
3. Dokonanie
rezerwacji przez Klienta za pośrednictwem systemu rezerwacyjnego udostępnionego
na stronie internetowej lub portalu pośredniczącego przy zawieraniu umów z
Wynajmującym jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu oraz z
zawarciem Umowy o krótkoterminowy najem lokalu pomiędzy Klientem i
Wynajmującym.
§3 Usługi świadczone
przez Obiekt
1. W Obiekcie „Domki
Vika Home Wataha Home Zakopane Centrum” Wynajmujący świadczy usługi
turystyczne, w tym w szczególności usługi hotelarskie w rozumieniu ustawy z
dnia 29 sierpnia 1997 roku o usługach turystycznych, za wyjątkiem usług w
zakresie organizowania imprez turystycznych oraz pośredniczenia na zlecenie
klientów w zawieraniu umów o świadczenie usług turystycznych.
2. W cenę
wynajmu domku wliczone są standardowo:
a. pobyt w domku z węzłem sanitarnym oraz
aneksem kuchennym;
b. zużyte w związku z pobytem
media;
c. sprzątanie domku po
zakończeniu pobytu (z wykluczeniem aneksu kuchennego);
d. pościel i ręczniki (komplet
dla każdej osoby zgłoszonej w rezerwacji);
e. dostęp do oferty programowej
kilkunastu kanałów telewizyjnych na telewizorze;
f. udzielanie informacji związanych
z pobytem;
g. wysprzątanie apartamentu,
wymiana ręczników i pościeli po siódmej dobie pobytu, nie częściej niż raz w
tygodniu (po uprzednim zgłoszeniu chęci).
3. W dbałości o wysoką jakość
usług Wynajmujący zapewnienia Klientom:
a. warunki komfortowego i
swobodnego wypoczynku;
b. bezpieczeństwo pobytu, w tym
bezpieczeństwo zachowania tajemnicy oraz przetwarzania informacji zawierających
dane osobowe;
c. profesjonalną i uprzejmą
obsługę;
4. Wynajmujący w ramach
funkcjonowania Obiektu „Domki Vika Home Wataha Home Zakopane Centrum” zapewnia
dostępność obsługi recepcyjnej w Obiekcie od poniedziałku do piątku (za
wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 9:00 do 21:00 po
uprzednim kontakcie (kontakt: telefon +48 18 20 771 63, komórka +48 603 500
514, e-mail: vikacentrum@gmail.com).
5. Wynajmujący nie zapewnia
posiłków w ramach usługi zakwaterowania, niemniej stwarza Klientom możliwość
przygotowania posiłków we własnym zakresie w komfortowych warunkach. W każdym domku
znajduje się aneks kuchenny wyposażony w chłodziarkę, płytę grzejną,
zlewozmywak, blat roboczy, czajnik, zestaw naczyń i sztućców oraz zastawę
stołową. Korzystanie z aneksów i ich wyposażenia odbywa się na wyłączną
odpowiedzialność Klientów. W szczególności Wynajmujący zwraca uwagę na
konieczność zachowania należytej ostrożności w odniesieniu do dzieci i
ograniczenia ich dostępu do gorących urządzeń i naczyń oraz ostrych narzędzi.
6. Usługi świadczone przez „Domki
Vika Home Wataha Home Zakopane Centrum” zgodne są kategorią oraz standardem.
7. W przypadku wykrycia
nieprawidłowości w wykonaniu usług, wszelkie zastrzeżenia należy zgłaszać
mailowo na adres vikacentrum@gmail.com lub telefonicznie pod numerem telefonu
+48 603 500 514.
§4 Doba pobytowa
1. Domki wynajmowane są na doby pobytowe.
2. Doba pobytowa rozpoczyna się o godzinie 16:00,
kończy o godzinie 11:00 ostatniego dnia pobytu.
3. Klientowi
przysługuje pobyt w Obiekcie w okresie sprecyzowanym w potwierdzonym przez
Wynajmującego zamówieniu.
4. Prośbę o
przedłużenie pobytu, Klient powinien zgłosić pracownikom jak najszybciej.
5. Jeśli Klient
zamierza przedłużyć pobyt w Obiekcie, powinien zgłosić życzenie przedłużenia
pobytu
dzwoniąc pod nr telefonu +48 603 500 514, najpóźniej do godz.
20:00 dnia poprzedzającego upłynięcie terminu pobytu, przy czym Wynajmujący
zastrzega, iż życzenie Klienta zostanie spełnione wyłącznie pod warunkiem
dostępności tego samego domku
6. Jeśli Klient
zamierza skrócić pobyt w Obiekcie, powinien o tym fakcie niezwłocznie
poinformować personel dzwoniąc pod nr telefonu +48 573 015 565. W związku ze
skróceniem pobytu Klientowi nie zostanie zwrócona żadna różnica. Klient ponosi
koszt całego zarezerwowanego pobytu.
§5 Cennik
1. Podstawą
naliczania opłat za usługi jest system rezerwacyjny online publikowany na
stronie internetowej www.watahazakopane.pl przy czym Wynajmujący zastrzega, że
ceny określone w udostępnionym systemie rezerwacji online mogą ulegać zmianie
na potrzeby ofert promocyjnych, ofert prezentowanych w portalach
ogłoszeniowych/rezerwacyjnych, indywidualnych uzgodnień oraz, że w zależności
od miejsca prezentacji, warunki oraz ceny za ten sam produkt lub usługę mogą
być różne. Klient płaci za usługę cenę aktualną w czasie i miejscu dokonywania
rezerwacji pobytu.
2. Dodatkowa opłata
jaka występuje, to opłata miejscowa w wysokości 2zł/os./dobę, płacona gotówką.
3. Należność za
rezerwowany pobyt Klient opłaca przy zameldowaniu lub przy składaniu zamówienia
(dokonywaniu rezerwacji pobytu). Należność za przedłużony pobyt Klient reguluje
najpóźniej w ostatnim dniu pobytu, przed opuszczeniem Obiektu.
4. Płatności
dokonywane przy składaniu zamówienia za pomocą systemu rezerwacyjnego online
udostępnionego na stronie internetowej obiektu mogą być realizowane w formie
tzw. szybkich płatności elektronicznych za pośrednictwem operatora płatności, z
którego usług korzysta Wynajmujący.
5. Płatności w
Obiekcie dokonuje się w formie gotówkowej
6. Możliwe jest także
zrealizowanie płatności drogą tradycyjnego przelewu bankowego na rachunek
bankowy Wynajmującego nr 76 1140 2004 0000 3602 7461
5013 prowadzony przez mBank, jednakże w takim przypadku kwota należności
musi każdorazowo zostać zaksięgowana na rachunku bankowym przed upływem
wymaganego terminu.
7. Należność za pobyt
reguluje się w dniu odbioru kluczy.
8. Za opłacone usługi
Wynajmujący wystawia dokument sprzedaży, którym może być – zgodnie z wyborem
Klienta – paragon fiskalny lub faktura VAT. O chęci otrzymania Faktury VAT
Klient powinien poinformować przy dokonywaniu rezerwacji. W razie braku takiej
informacji na podczas zameldowania, sprzedaż co do zasady zostanie
udokumentowana wyłącznie paragonem, przy czym, na żądanie Klienta zgłoszone w
terminie wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, Wynajmujący
wystawi fakturę imienną i prześle ją Klientowi na adres zamieszkania lub adres
mailowy podany przy rezerwacji.
§6 Zasady rezerwacji
1. Rezerwacji pobytu
w Obiekcie można dokonać poprzez:
a. Złożenie i
opłacenie zadatku w wysokości 30% całej należności w terminie 2 dni od złożenia
rezerwacji, za pomocą systemu rezerwacyjnego dostępnego na stronie internetowej
pod adresem www.watahazakopane.pl;
b. Złożenie
zamówienia rezerwacyjnego poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres
skrzynki elektronicznej: vikacentrum@gmail.com, z podaniem terminu przyjazdu i
wyjazdu, rodzaju apartamentu, imienia i nazwiska osoby rezerwującej, adresu
zamieszkania, numeru telefonu, adresu e-mail, ilości osób w apartamencie oraz
godzinę przybycia (jeśli jest znana), następnie opłacenie kwoty zadatku w
wysokości 30% całej należności w terminie 2 dni od złożenia rezerwacji;
c. Złożenie
zamówienia telefonicznie w godzinach od 10:00 do 17:00, od poniedziałku do
piątku pod numerem +48 603 500 514 lub pod numerem +48 18 20 771
63, z podaniem terminu przyjazdu i wyjazdu, rodzaju apartamentu, imienia i
nazwiska osoby rezerwującej, adresu zamieszkania, numeru telefonu, adresu
e-mail, ilości osób w apartamencie oraz godzinę przybycia (jeśli jest znana),
następnie opłacenie zadatku w wysokości 30% całej należności w terminie 2 dni
od złożenia rezerwacji;
d. Złożenie i
opłacenie zamówienia w formie gotówkowej lub bezgotówkowej kartą płatniczą
osobiście w recepcji Obiektu.
2.
Rezerwacji dokonuje się na osobę lub firmę, która będzie dokonywać płatności.
Dokonując rezerwacji na firmę należy wskazać osobę, która będzie działała oraz
odpowiadała w imieniu firmy, w tym: stawi się w Obiekcie, wykona obowiązek
meldunkowy, opłaci dodatkowe koszty – jeśli wystąpią, itp.
3.
Rezerwacje dokonywane przy użyciu systemu rezerwacyjnego udostępnionego na
stronie internetowej Obiektu a także rezerwacje dokonywane drogą mailową oraz
telefoniczną zostaną automatycznie anulowane w przypadku gdy środki za zadatek
nie zostaną zaksięgowane na rachunku bankowym Obiektu w wymaganym terminie.
Wpłata dokonana po upływie wymaganego terminu spowoduje ponowne dokonanie
rezerwacji na warunkach określonych w zamówieniu, jednakże wyłącznie pod
warunkiem dostępności pokoju w całym okresie planowanej rezerwacji.
4.
W przypadku dokonania rezerwacji przy użyciu systemu rezerwacyjnego
udostępnionego na stronie internetowej Obiektu, a także drogą mailową lub
telefoniczną bezpośrednio przed datą planowanego przyjazdu, w czasie zbyt
krótkim na dokonanie czynności bankowych związanych z wpłaceniem zadatku za
rezerwacje oraz potwierdzeniem wpływu środków na rachunek bankowy Obiektu,
dopuszcza się potwierdzenie opłacenia zadatku poprzez przesłanie bankowego
potwierdzenia wykonania przelewu na adres skrzynki elektronicznej vikacentrum@gmail.com
albo opłacenie zamówienia w formie gotówkowej lub bezgotówkowej kartą płatniczą
przy zameldowaniu w Obiekcie.
5.
Płatności realizowane tradycyjnym przelewem bankowym winny być dokonywane na
rachunek bankowy Obiektu nr 76 1140 2004 0000 3602 7461 5013 prowadzony przez
mBank
6.
W przypadku rezygnacji z zarezerwowanego pobytu Klient zostanie obciążony
opłatą za rezygnację z pobytu w wysokości:
a.
stanowiącej równowartość 50% kwoty wpłaconej przy rezerwowaniu pobytu – jeżeli
rezygnacja z pobytu nastąpi w formie pisemnego oświadczenia o anulowaniu
rezerwacji przesłanego na adres skrzynki elektronicznej vikacentrum@gmail.com
na 30 dni przed planowanym rozpoczęciem pobytu w Obiekcie. Wartość 50% kwoty
wpłaconej przy rezerwacji pobytu zostanie zwrócona Klientowi w wysokości
pomniejszonej o koszty manipulacyjne (maksymalnie do 3% wartości transakcji)
związane z rozliczeniem transakcji dokonywanych za pośrednictwem operatora
płatności, w przypadku gdy zamówienie zostało złożone za pomocą systemu
rezerwacyjnego online udostępnionego na stronie internetowej Obiektu lub o
koszty wykonania przelewu.
b.
stanowiącej równowartość 100% kwoty wpłaconej przy rezerwowaniu pobytu – jeżeli
rezygnacja z pobytu nastąpi w formie pisemnego oświadczenia o anulowaniu
rezerwacji przesłanego na adres skrzynki elektronicznej vikacentrum@gmail.com mniej niż 30 dni
przed planowanym rozpoczęciem pobytu w Obiekcie;
c.
stanowiącej równowartość 100% kwoty wpłaconej przy rezerwowaniu pobytu – jeżeli
rezygnacja z pobytu nastąpi poprzez nie stawienie się w Obiekcie do upływu
pierwszej doby planowanego pobytu (w godzinach pracy recepcji), przy czym w
takiej sytuacji rezygnacja z pobytu oznacza automatyczne anulowanie rezerwacji
pobytu w kolejnych dobach.
7.
Opłata za rezygnację z zarezerwowanego pobytu zostanie potrącona z kwoty
wpłaconej przy rezerwowaniu pobytu. Jeżeli wystąpi różnica pomiędzy zapłaconą
przez Klienta przy rezerwowaniu pobytu kwotą a należną Wynajmującemu opłatą za
rezygnację z zarezerwowanego pobytu, zostanie ona zwrócona Klientowi na
rachunek bankowy lub kartę płatniczą, z których dokonano opłacenia rezerwacji,
w terminie 7 dni od anulowania rezerwacji.
8.
Anulowanie rezerwacji wymaga dla swojej ważności formy pisemnej, przy czym dla
dochowania formy pisemnej dopuszcza się przesłanie stosownej wiadomości e-mail
na adres skrzynki elektronicznej Obiektu: vikacentrum@gmail.com.
9.
Rezerwacje dokonywane za pośrednictwem zewnętrznych platform rezerwacyjnych
(np. Booking.com), z których powiadomienia o rezerwacjach realizowane są drogą
mailową, traktowane są jak rezerwacje dokonane drogą mailową.
10.
Wynajmujący nie jest zobowiązany do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany przez
Klienta okres pobytu.
§7
Zameldowanie i wymeldowanie
1.
Podstawą przyjęcia Klienta oraz osób przebywających wraz z Klientem jest zameldowanie
w Obiekcie, którego, z zastrzeżeniem pkt. 3, dokonuje się w Obiekcie lub
on-line przez stronę obiektu www.watahazakopane.pl
. Zameldowanie odbywa się poprzez okazanie przez Klienta dokonującego
zameldowania swojego dokumentu tożsamości ze zdjęciem w celu zweryfikowania
tożsamości.
2.
Odbiór kluczy odbywa się w godzinach 16:00 do 22:00.
3.
W przypadku stawienia się Klienta w Obiekcie w recepcji, poza godzinami o którym
mowa w rozdziale VII pkt. 2, Klient ma obowiązek poinformować osobę
odpowiedzialną (nr tel. 603 500 514) z wyprzedzeniem umożliwiającym
przekazanie kluczy przez obsługę Obiektu. Klient melduje się oraz odbiera
klucze za pomocą zamontowanej skrytki przy drzwiach wejściowych do obiektu (w
sytuacji gdy zadatek jest opłacony). W przypadku niedostępności skrytek, bądź
nie wpłacenia zadatku, odbiór kluczy jest dodatkowo płatny 50zł.
4.
Przed zdaniem apartamentu i zwrotem kluczy, najemcy obowiązani są posprzątać
aneks kuchenny (zmyć naczynia, wynieść śmieci)
5.
Oddanie Apartamentu oraz kluczy po zakończeniu pobytu, następuje w ostatnim
dniu pobytu w godzinach 9.00-11.00, ewentualna wcześniejsza pora po uzgodnieniu
telefonicznym (nr tel. 603 500 514) z jednodniowym wyprzedzeniem.
6.
Klient nie może przekazywać pokoju innym osobom niż osoby przebywające wraz z
Klientem, ani w czasie pobytu ani po jego zakończeniu.
7.
Wynajmujący może odmówić przyjęcia do Obiektu i przebywania w nim osoby, która
podczas wcześniejszego pobytu naruszyła Regulamin, wyrządziła szkodę w mieniu
Obiektu lub innych osób, albo szkodę na osobie/ach innych Klientów, pracowników
Obiektu lub innych osób przebywających w Obiekcie, jest pod wpływem alkoholu
lub środków odurzających, albo też w inny sposób działała na niekorzyść
Obiektu.
8.
Obiekt może odmówić przyjęcia większej ilości osób niż wskazana została w
rezerwacji. Zwiększenie ilości osób przebywających w Obiekcie wymaga zgody
Wynajmującego oraz związane jest z większymi kosztami (wg. Cennika)
§8
Korzystanie z obiektu
1.
Zachowanie wszystkich osób przebywających w Obiekcie oraz na terenie (w
ogrodzie) nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych osób oraz sąsiadów; w
szczególności należy mieć na względzie, że w Obiekcie obowiązuje zachowanie
ciszy nocnej od godz. 22:00 do godz. 7:00 dnia następnego. Wynajmujący może
odmówić dalszego świadczenia usług (bez zwrotu kosztów) osobie, która narusza
tę zasadę.
2.
W Obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów (w tym również
elektronicznych).
3.
W Obiekcie obowiązuje całkowity zakaz posiadania i zażywania zakazanych prawem
środków odurzających i substancji psychotropowych. W razie stwierdzenia łamania
tego zakazu, fakt ten zostanie zgłoszony Policji, a Klient wraz z osobami z nim
przebywającymi będzie musiał niezwłocznie opuścić Obiekt bez prawa do zwrotu
kosztów wynikających ze skrócenia pobytu w Obiekcie
4.
W Apartamentach obowiązuje całkowity zakaz używania urządzeń grzewczych
(niezależnie od źródła zasilania), gazowych oraz elektrycznych, niestanowiących
standardowego wyposażenia pokoi; zakaz nie dotyczy: ładowarek telefonów,
urządzeń komputerowych, radioodbiorników, suszarek do włosów oraz innych urządzeń
do higieny osobistej.
5.
W Apartamentach obowiązuje całkowity zakaz używania produktów dymiących:
świeczek, pałeczek zapachowych, papierosów (w tym elektronicznych) itp. W razie
stwierdzenia naruszenia zakazu lub uruchomienia alarmu pożarowego z czujnika
dymu, Klient zostanie obciążony karą w wysokości 200 zł oraz dodatkowymi
kosztami związanymi z interwencją innych służb. Wyżej wymienioną płatność
należy uregulować najpóźniej przy wymeldowaniu z Obiektu.
6.
Klient opuszczając domek musi zabrać ze sobą klucze oraz dopilnować by domek
został skutecznie zamknięty. W przypadku zagubienia bądź trwałego uszkodzenia
klucza, bądź zamka Klient zostanie obciążony opłatą za założenie nowego zamka,
oraz wyrobienie nowych kluczy.
7.
W przypadku zaobserwowania realnego zagrożenia pożarowego każda osoba
przebywająca w Obiekcie zobowiązana jest niezwłocznie poinformować odpowiednie
osoby.
8.
Wynajmujący nie zezwala na dokonywanie jakichkolwiek zmian w pokojach oraz ich
wyposażeniu, poza nieznacznym przestawieniem mebli ruchomych nienaruszającym
ich funkcjonalności i bezpieczeństwa użytkowania.
9.
Obiekt nie posiada udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami. Pokoje nie są
przystosowane do korzystania przez osoby na wózkach inwalidzkich.
10. W Obiekcie nie są akceptowane
zwierzęta.
§9
Odpowiedzialność
1. Wynajmujący nie ponosi
odpowiedzialności za rzeczy Klienta pozostawione w apartamencie.
2. Wynajmujący nie ma prawa wejść
do wynajętego Apartamentu bez zgody Klienta, chyba, że zagrożone jest życie lub
zdrowie Klienta lub zostały naruszone postanowienia Regulaminu.
3. Klient ponosi odpowiedzialność
materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów
wyposażenia i urządzeń technicznych domku, powstałe z jego winy lub z winy
odwiedzających go osób.
4. Klient winien niezwłocznie
zawiadamiać o wszelkich usterkach, wadach lub uszkodzeniach w wyposażeniu domków,
powstałych w okresie wynajmu.
5. Równowartość kosztów napraw
uszkodzeń, usterek, powstałych z winy najemców oraz z winy osób przebywających
w wynajmowanym domku za zgodą najemców, pokrywa Klient.
6. Klient winien zwrócić
szczególną uwagę na bezpieczeństwo dzieci przebywających w domku i na terenie
obiektu.
7. W przypadku podejrzenia
naruszenia Regulaminu, Klient ma obowiązek umożliwić wejście Wynajmującego do domku.
8. W przypadku pozostawienia
rzeczy w domku, Wynajmujący może je wysłać na prośbę i koszt Klienta. Na
odpowiedź Klienta w tej sprawie Wynajmujący czeka do 7 dni od momentu
przekazanej informacji.
§10
Inne postanowienia
1.
Klientowi, jako stronie umowy zawartej z Wynajmującym, przysługuje prawo
złożenia reklamacji na jakość świadczonych usług. Reklamacje należy składać w
Obiekcie niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności z umową, w szczególności
uchybień w standardzie świadczonych usług. W prostych sprawach reklamacje będą
w miarę możliwości rozpatrywane i załatwiane niezwłocznie przez personel
Obiektu, a w sprawach wymagających szerszego rozpoznania bądź decyzji
zarządzającego Obiektem w terminie 14 dni od złożenia reklamacji na piśmie.
2.
Z chwilą podjęcia przez Klienta działań z zamiarem skorzystania z usług
świadczonych przez Wynajmującego, w szczególności w celu dokonania rezerwacji
pobytu w Obiekcie, Klient automatycznie akceptuje postanowienia niniejszego
Regulaminu, w tym zasady ochrony i przetwarzania danych osobowych Klientów
korzystających z usług turystycznych, w tym hotelarskich, świadczonych w
obiekcie ” Domki Vika Home Wataha Home Zakopane Centrum ” przez Firmę
Vika Katarzyna Witek. Podanie przez Klienta wymaganych danych osobowych jest
dobrowolne, jednakże niezbędne do świadczenia usług, co oznacza, że osoba,
której dane dotyczą, nie jest zobowiązana do ich podania, jednakże konsekwencją
niepodania danych będzie brak możliwości korzystania z usług świadczonych przez
Wynajmującego. Informacja o zasadach ochrony i przetwarzania danych osobowych,
o której mowa w zdaniu poprzedzającym jest załącznikiem do niniejszego
Regulaminu i stanowi jego integralną część.
3.
Opisy i zdjęcia prezentowane na stronie internetowej www.watahazakopane.pl oraz
w portalach ogłoszeniowych należy traktować jako formę reklamy zachęcającej do
skorzystania z usług Obiektu; nie stanowią one oferty w rozumieniu przepisów
Kodeksu cywilnego.
4.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem świadczenia usług obowiązują
przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o usługach
turystycznych. Regulamin obowiązuje od dnia 14.01.2019 r.
Załącznik
do Regulaminu
Informacja o zasadach ochrony i przetwarzania
danych osobowych Klientów korzystających z usług turystycznych, w tym
hotelarskich, świadczonych w obiekcie „Domki Vika Home Wataha Home Zakopane
Centrum” przez Firmę Vika Katarzyna Witek (Obowiązek informacyjny wynikający z
art. 13 RODO) Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne Rozporządzenie o Ochronie
Danych Osobowych – RODO), a także zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o
ochronie danych osobowych służącą stosowaniu Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE), informuję że:
1.
Administratorem danych osobowych Klientów korzystających z usług turystycznych,
w tym w szczególności usług hotelarskich świadczonych przez Firmę Vika
Katarzyna Witek z siedzibą w Bukowinie Tatrzańskiej w obiekcie „Domki Vika Home
Wataha Home Zakopane Centrum” jest Firma Vika Katarzyna Witek z siedzibą w
Bukowinie Tatrzańskiej przy ul. Słonecznej 1, telefon: +48 603 500
514, email: vikacentrum@gmail.com;
‘2.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, którym jest Katarzyna Witek,
z którym Klienci mogą się kontaktować w sprawach przetwarzania danych osobowych
za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: vikacentrum@gmail.com oraz za
pośrednictwem poczty tradycyjnej kierując korespondencję na adres
Administratora z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”;
3.
Administrator będzie przetwarzał dane osobowe Klientów w celu:
a.
zawarcia i wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub
do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem
umowy (np. w celu dokonania rezerwacji) [art. 6 ust. 1 lit. b) RODO];
b.
wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze [art. 6 ust. 1 lit.
c) RODO], na przykład statystycznego, sprawozdawczego, archiwizacyjnego,
księgowego, podatkowego;
c.
wynikającym z prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora
lub przez stronę trzecią [art. 6 ust. 1 lit. f) RODO], na przykład w takich
celach jak: • właściwa obsługa oraz prawidłowe dokumentowanie, księgowanie i
rozliczanie świadczonych usług, • właściwe zarządzanie usługami oraz obiektem
świadczącym te usługi, • ustalenie, dochodzenie i obrona roszczeń związanych ze
świadczonymi usługami, • realizacja komunikacji oraz dostarczanie usług za
pośrednictwem stron i serwisów internetowych Administratora,